Friday, October 23, 2009

Final Exam..

Pejam celik..pejam celik..dah hampir 4 bulan wani belajar utk sem ni.. mcam tak percaya pulak.. rasanya hari tu baru je angkut barang2 utk register kolej.. tapi sekrang dah nak angkut bawak balik umah pulak..hehe..cepat betul masa berlalu.. sungguh tak disangka, umur pun dari hari ke sehari sudah semakin tua.. argh..tak bersedia lagi nak tinggalkan alam remaja.. nak enjoy kehidupan remaja lagi..hehehe..

dalam diam tak diam, setelah segala bagai assignment dan project..tibalah masa utk final exam pulak..sesi uji kaji akan bermula minggu depan utk menentukan tahap kefahaman kami utk subjek yang dipelajari semester ini..huhu.. alangkah bestnya kalau malaysia tak mengamalkan sistem peperiksaan.. mesti semua orang lulus dengan cemerlang dan jayanya..heheh.. takpelah..untuk masa depan yang cerah, rasanya mesti ada kot sistem ini..kalau tak, mesti kita takkan belajar..yelah, minat utk belajar tu datang sendiri agak payah kot kalau dipupuk..asyik nk kena ketuk je..biasalah..kadang2 terlupa..eehehe

hurm.. rasanya nk abeskan minggu2 terakhir pengajian dan final exam ni agak payah jugak. kena ada semangat yang kuat dan kental.. kalau tak, tak tau la boleh survive ke tak.. apa yang penting?? plan dari awal.. hehe.. seperti ada kata iklan tuh.. rancang perjalanan anda supaya selamt sampai ke destinasi..heheh.. apa daa.. mengarut dah ni..haha..

semoga minggu2 yang sukar ni akan dapt ditempuhi dengan jayanya sebelum bercuti bagi merehatkan minda..heheh

No comments: