Saturday, December 19, 2009

11 november 2009


Tarikh ini mengingatkan wani pada 11 november 2007. tarikh ini ada makna yang tersendiri pada wani.. sebab ini tarikh perpisahan wani dengan kawan2 yang sama2 belajar kat dungun. Memang terkesan sikit dengan perpisahan tersebut sebab lepas tu kami akan pergi praktikal kat tempat lain2. masing2 ada kat organisasi yang berlainan.. alhamdulillah, tali persahabatan kami masih kuat sebab lepas abes praktikal, kami dapat sambung pengajian dekat fakulti dan kampus yang sama walaupun berlainan course.. alhamdulillah, kami dapat duduk sama lagi. ;)

Sayangnya dari 8 orang hanya tinggal 5 sebab wan dengan za tak sambung, dorang keje dulu.. yani pulak sambung kat universiti lain.. Waktu 1st tu, orang lain semua sibuk nak mintak hostel tapi kami pulak sibuk cari rumah sewa. Nak merasa duduk rumah sewa pulak sebab diploma dulu 2 tahun setengah duduk dalam hostel, jadi nak cari kelainan la pulak..hehe. setelah puas mencari, alhamdulillah.. dapat jugak kami duduk satu rumah sama2.. bila dah jauh dari family, masing2 kerjasama dan pakat2 jaga keselamatan diri dan orang lain macam citer wonder pet.. apa yang penting? Kerjasama!!.. hahah.

Wani, zue dan umi dapat satu course yang sama.. fia dan wani perak pulak dapat satu course yang sama.. mula2 tu macam tak best je sebab dapat lain2, tapi takpelah.. ALLAH lebih tahu apa yang terbaik untuk kita dan DIA sudah pun merancang sesuatu dengan sempurna.. Cuma kita kena redha dan ikut flow yang sudah di aturkan..

Okey, berbalik semula pada cerita 11 November tadi...

Tapi tahun ni pada 12 November 2009, kami semua berpisah sekali lagi. Tinggal la fia dengan wani perak je kat puncak alam sebab wani, umi ngan zue akan pergi internship utk kami punya course. Lambat satu hari dari tarikh yang pertama.. wani, zue dan umi balik dulu sebab kami dah abes paper.. fia dan wani perak lambat sikit abes jadi dorang balik lambat sket..

Itu secebis kisah tanggal 11 november utk wani..hehe..

Sekarang wani dah mula merindui kamu semua.. terima kasih sebab sentiasa berada di sisi wani waktu susah dan senang ye.. harap persahabatan kita akan kekal sampai akhir hayat.. semua kenangan ini akan wani simpan dan menjadi kisah klasik di masa depan utk diceritakan pada anak cucu kita.. :D

No comments: