Wednesday, June 17, 2009

DI SINI BERMULANYA..


Bismillahirahmanirrahim……


Alhamdulillah.. bersyukur saya kehadrat Ilahi kerana dengan Limpah Kurnia-NYA dapat saya menghasilkan blog yang pertama..dan ia merupakan percubaan saya yang pertama juga...

Saya ingin berterima kasih kepada teman-teman yang telah memberi semangat dan dorongan kepada saya untuk menghasilkan blog ini terutama sekali kepada umi, zue, wani, safiah, wan, achik, uji, suling, puteri dan fidaiy.. kepada kawan-kawan yang namanye saya terlupa untuk catitkan, harap maafkan saya...hehehe. Diharap kalian semua akan terus memberi sokongan dan dorongan dalam setiap perkara yang saya lakukan.. blog ini saya hasilkan untuk tatapan teman-teman yang sama-sama ingin berkongsi segala kisah suka dan duka dalam hidup saya.. friends 4 ever..


Kenapa saya memilih nama pearl akasia? Sebenarnye ini adalah nama sejenis bunga yang saya kagumi.. Sejenis bunga yang dijadikan sebagai “peneduh” dihalaman rumah kita.. saya ingin menjadikan bunga ini sebagai sumber inspirasi kepada saya.. saya ingin menjadi “peneduh” kepada orang-orang yang saya sayangi terutama sekali pada keluarga dan teman-teman rapat.. tanpa mereka, siapalah saya..

Ini adalah gambar bunga pearl akasia.. menarik bukan? namun, ejaannya telah saya ubah sedikit..heheh. jangan marah ye..



Saya ingin menerapkan gaya santai dan bersahaja di dalam blog saya.. saya ingin memohon maaf terlebih dahulu andainya bahasa saya kedengaran agak kasar dan tidak menyenangkan anda untuk membaca blog ini..


Saya juga ingin menitipkan ucapan terima kasih saya kepada teman-teman dan sesiapa yang sudi membaca blog saya.. saya mengharapkan pandangan dan komen dari anda semua tentang blog saya.. jangan rasa malu-malu atau segan untuk melemparkan segala komen anda untuk saya ye..


Terima kasih kalian. Jasamu dikenang sehingga ke akhirnya..

No comments: