Sunday, July 26, 2009

futsal lagi..

hurm... 1 malaya dah tau uitm bagi cuti awal kat student dia sebab nk hindarkan wabak influenza A H1N1 merebak.. perasaan waktu tau berita tu, bercampur baur.. macm2 fikir tapi yang pastinya kalut gila.. sakit otak rasa.. panik, kalut, happy semua ada..huhu.. gembira dapat cuti dan dalam masa yang sama pening nak balik kg ke tak.. tiket ada ke tak?? sempat ke tak nak cari?? at lastnye buat decision tak balik kg.. sebab balik pun sekejap je.. lagipun, weekend ni ada trip gi pangkor.. redha je lah tak balik kg bila mikirkan tentang bajet yang tak berapa mencukupi.. pastu lepak umah uda kat shah alam..heheh. tersengih sorang2 kat umah uda...

balik semula pada citer futsal.. sepatutnya 25 Julai ada match futsal kat pusat sukan.. tapi, oleh kerana H1N1, semua aktiviti pelajar pun turut dibatalkan dan ditunda.. mengikut manager kami, miss ekin tarikh baru untuk futsal pulak jatuh pada 2 Ogos.. tapi, yang sedihnya wani tak dapt nak main untuk team OM.. sebab tarikh itu, wani ada kat pulau pangkor.. agak frustrated because kita dah excited sangat nak main.. huhuhu.. rasa agak terkilan pun ada sebab kita dah turun berlatih hari2 tapi tak dapt jugak nak sumbangkan sedikit tenaga.. sorry ekin, bukan tak nak tolong team kita, tapi sebab trip ke pangkor sudah pun dirancang awal lagi..

hurm.. waktu first dapat tau berita ini agak terkejut jugak.. tapi, nak buat cam ner.. redha je lah.. kita hanya mampu merancang, tapi DIA yang menentukan segalanya.. DIA yang maha mengetahui segala rahsia.... (^_^)

No comments: