Thursday, July 23, 2009

rindu..

erm... rinduku terhenti?? kenapa ye?? hahha.. actually, takde ape pun.. sajer nak share dengan kamu semua tentang lagu ini.. lagu yang menjadi kegemaranku.. senang je lagu ni. senang nak feeling..hahah. pada siapa yang pernah kecewa dalam bercinta, dengarlah lagu ini. lagu ini bukan bermaksud untuk kita bersedih dengan kekecewaan yang kita hadapi.. tapi, sebenarnya lagu ni memberi kita 1 semangat baru.. bangkit dari kegagalan dan kekecewaan.. paling penting, jangan berhenti mencuba dan sentiasa berfikiran positif... bila berlakunya perpisahan, mungkin ada sedikit perubahan yang perlu kita baiki.. untuk diri kita dan juga orang lain..

wani pernah terima satu sms dari zue.. sms tu, berbunyi begini..menarik untuk kita renungkan dan tengok apa maksud yang ingin disampaikan.."apabila cintamu tidak berhasil,bebaskanlah dirimu.. biarkanlah hatimu kembali melebarkan sayapnya dan terbang ke alam bebas lagi. ingatlah, kamu mungkin menemukan cinta & kehilangannya.. tetapi saat cinta itu dimatikan, kamu tidak perlu mati bersamanya.."

menarik bukan?? tapi, betul jugak ayat tersebut.. kadang2 kita terlalu mengikut emosi.. tapi, kita kadang2 terlupa tentang orang lain.. bila kita kecewa, sedih dan sakit.. kita terlupa yang ada insan yang lebih terluka, sedih dan kesakitan dari kita.. just renungan untk kita bersama.. wani tak nafikan sakit dan agak susah untuk kita lupakan semuanya dengan hanya sekelip mata.. tapi, kita harus bangun dan bangkit dari kegagalan. wani pun pernah mengalami keadaan tersebut dulu.. sakit.. tapi, kena kuatkan semangat.. kita pandang ia dari sudut +ve..disaat seperti inilah kita perlukan kawan.. wani bertuah kerana kawan2 wani sangat2 supportive.. thank u very much my freinds.. i'm really appreciate it.. ada satu lagi yang boleh kita renungkan... "Whenever you are down, always remember!! you are braver than u believe.. stronger than u seem and smarter than u think.. don't blame yourselves for every mistakes"

mungkin kita harus belajar sesuatu dari kegagalan tersebut.. sama macm wani.. belajr menilai diri sendiri.. apa yang kita kurang.. cuba baiki untuk kebaikan masa depan..

No comments: