Thursday, July 23, 2009

futsal..

Malam dah semakin tua.. angka jam sudah pun menginjak ke 2.02 a.m.. tapi, aku masih tak tido lagi.. tengah tengok facebook dan layan blog.. tak boleh tinggalkan lama-lama.. rindu lah..hahahh.. sekarang ni fikiran tengah melayang fikirkan tentang futsal.. SAF dah tak lama.. hari sabtu ni ada match.. tapi, boleh ke aku buat?? Dah ready ke nak challenge fakulti lain?? Entahlah.. rasa macam tak confident pulak.. tapi sekarng ni tiap2 hari turun padang pergi training..heheh.. lagipun, aku bukan expert sangat..sebab tu ada rasa macam tu.. kalau dah expert, tak pe jugak. Tak la kita rasa macam gerun sangat..hahaha.. hopefully, takde la tercedera sebelum hari pertandingan ni.. kalau tak, naya je.. tak sempat pun nak sumbangkan sedikit tenaga untuk team OM.. huhuhuu..


Terima kasih untuk kawan2.. umie, wani, zue, safia, achik dan ramai lagi lah..sebab kamu semua bagi support pada saya.. yang sangat kuat.. walaupun saya sendiri tak confident dengan diri saya, tapi bila kamu semua cakap saya boleh melakukannya... saya terus jadi lebih semangat.. lagipun, ini lah masanya untuk saya buktikan yang saya pun boleh jadi macam orang lain..boleh sumbangkan apa yang patut untuk orang lain jugak..heheh..


Kalau tak menang pun, saya bersyukur.. apa yang penting, saya dapat experience dan jugak pengalaman dalam futsal ini.. nanti taklah saya jakun sangat tentang futsal.. haaha.. bila dah start main futsal ini, wani kena beli kasut baru.. kasut lama tu macam nak hancur dah.. agaknya sepak bola kuat sangat kot..hahha


Wani, better bersedia dari awal... kalau tak, semput dan pancit la kamu.. macam2 yang jadi.. tapi tak pe... itu semua akan mematangkan kamu...chaiyok3!!!! harumkan nama fakulti tau... i’ll try my best dalam futsal ni untuk capai pencapaian yang baik..hehe


Tapi, yang tak leh tahan sekali... nape main futsal ni penat sangat ah?? Tak faham wani lah..hahah.. maybe sebab masalah stamina.. kaki rasa macam nak tercabut.. peha pun sama... arghs... takutnye..

No comments: