Sunday, August 16, 2009

Ramadhan..

salam ramadhan...

wow, tak lama je lagi kita semua akan menyambut bulan ramadhan.. bulan yang penuh keberkatan.. tak sabar rasanya nak berbuka puasa bersama keluarga dan teman-teman seperjuangan..hehhe.. mungkin kali ini ialah ramadhan terakhir wani sebgai seorang pelajr dan mnyambutnya bersama teman2 sprjuangan... lepas tu, wani akan merindui rmadhan... bestnya.. syoknye.. semua la ada.. byk sangat kenangn di bulan ramadhan.. kwn2, mari kita sama2 banyakkan lagi amal kita di bulan ramadhan.. tambhkan lagi, backup semua amalan yang kita pernah tertinggal sebelum ini.. baiki lagi diri kita.. sematkan dan tanamkan agar buln ramadhan kali ini berbeza dari ramadhan kita seblum ini.. pada teman2, mari kita abadikan kengan ramadhan ini sebagi yang terindah dlm persahabatan kita.. semoga umur kita lebih panjang untuk menyambut ramadhan pada tahun2 yang akan datang..

pada teman2 yang berada di perantauan dan jauh dimata.. berdoalah agar kita berpeluang utk menyambut ramadhan bersama2 walaupun cuma utk satu hari... kenikmatan dan kemanisan berbuka puasa tak dapt nak diungkapkan dengan kata2.. wani hargai setiap ramadhan kita bersama2 masa dulu.. mungkin kita x dapt mengulangi masa yang sudah berlalu.. namun, kita masih boleh mengulangi kenangan yg dulu..

semoga kita lebih kuat dan cekal menghadapi segala ujian di bulan ramadhan kali ini.. buat teman2 yang berada di puncak alam.. kuatkan diri kita semua.. tangga adalah ujian yang paling sukar buat kita rasanya..heheh.. namun, pada yang bermotor rasanya tak de masalah.. rasanya wani nak ajak kaka wani dan pia jalan kaki naik tangga buln ramadhan nih..hehe.. slh satu cara senaman yang sehat utk kita smua.. pada achik, umi n zue zul.. kuatkn smgat ye.. mungkin kaki kita akan jadi lebih kuat bila mendaki tangga nanti..heheh..

No comments: